donderdag 26 november 2009

PC Doctor!!

Help. Hij is ziek!!!
Telkens wanneer ik connect met een 3D toepassing valtie flauw. Ik heb al de nodige vitamines gegeven. 'm Al eens lekker schoongemaakt. Ik heb geprobeerd hem moed in te spreken. Maar niks helpt. Hij wil niks niet meer. Na wat zoeken denk ik toch echt dat het iets visueels is en een brilletje zal in deze niet echt helpen. En dus fluks de Makro gebeld. Die ons natuurlijk even fluks doorverwijst naar HP want daar komt ie vandaan. Na enkele gesprekken met HP willen ze dat ik hem terug breng naar de fabrieksinstellingen en als dat niet helpt (en ik weet zeker dat dat niet helpt!!) dan willen ze hem nog wel doorsturen naar de fabriek. En ja dat gaat minstens 3 weken duren.  3 Weken! Echt waar! Vol goede moed schroef ik 'm open. En ik begrijp wel wat de grafische kaart is maar ik raak totaal in paniek met al die draadjes, friebeltjes en ander zeer interessant materiaal ............ kortom fluks het ding weer dichtgeschroefd en een teleurstelling rijker dat ik toch niet zo'n wizzkid ben als ik wel dacht te zijn. Berend belt met F-Computers en maakt de deal dat als ze hem vandaag krijgen dat hij dan vrijdag retour is. Met nieuwe grafische kaart! ............................... Hoop ik dan toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten