zondag 6 december 2009

Dag sinterklaasje daaaaag daaaag!


Wat ik het ergste vind aan Sinterklaas? De chaos die ontstaat als ie net is geweest. Echt vreselijk. Ik zal proberen om een beeld te scheppen ............... allereerst wordt alles in totale chaos verder uitgepakt. Ik bedoel we hadden alles al bekeken maar nu wordt alles aan een nadere inspectie onderworpen.

Dus de mp3 spelers moeten uit hun verpakking (geen idee waarom die verpakt zijn alsof ze gevangenen zijn in 'Alcatras'). Na een grondige "godver" gaat het ineens stukken beter. De mp3 zijn dus heel erg klein. Met zo mogelijk nog kleinere knopjes, en hele kleine schuifjes en ............... een quickstart guide in niet te vergeten 39 verschillende talen. Gelukkig ook in het Nederlands (danku meneer Philips) maar waarom moet bij een pieterpeuterige mp3 met pieterpeuterige knopjes en pieterpeuterige schuifjes ook een pieterpeuterige quickstart die ik na een drukke en vermoeiende dag echt niet meer kan lezen .......... goed mp3 hangt aan de pc om op te laden.

Intussen wordt de Settlers cd gestart op de pc en moet ik 'm installeren. Terwijl intussen manlief de Philips pagina aan het invullen is met al onze 'geheime' informatie.
"Lieverd" dat doe ik nooit ik heb een hekel aan het weggeven van alle info via het net."
"Ja maar dat vragen ze toch?"
"Gewoon niet doen!"

Intussen staat dochterlief naast mij met een filmpje van haar wederhelft in een vrij compromiterende houding ............ het blijkt dat ze Curling spelen met het nieuwe Wii spel en hij veegt de baan ............ godzij dank dat ze dat er ff bij vertellen want het leek mij op volkomen iets anders. Ik hoop beslag te kunnen leggen op deze film maar ik ben niet zeker of onze pubervrienden dit gaan toestaan.

Auw, roep ik terwijl ik naar beneden kijk en zie dat Lennard met z'n radiografisch bestuurbare auto tegen mijn enkel aan rijdt. Fijn zulke kadokes. Intussen probeert de papa het radiografische helifloptertje aan de praat te krijgen maar voorlopig lijkt het meer op een oud Hollandse tol! Ook leuk natuurlijk maar niet echt wat ze willen.

Intussen is de mp3 opgeladen en roept Lennard blij dat ie z'n muziek kan hebben ......................... ik plug de oortjes erin. Blijkt de geluidssterkte op max te staan dus ik zit bijna tegen het plafond. Zegt Lennard dat ie Maroon wil horen ............ dus ik druk op #FF en hij geeft nog één plingeltje en is daarna totaal dood ............ niks nuffing nada. Na weer een halfuur knopjes, lezen, knopjes, lezen besluit Berend om 'm te resetten en dat is de truuk (read the f***ing manual)!

Intussen heb ik ook nog de gebruiksaanwijzing gelezen voor Simon (dat spel met die bling-bling en tingeltangeltjes, ik heb nog 3 keer het Roadblockspel gespeeld en ik heb geprobeerd een recept te lezen in mijn 'Nigella Lawson'.

Goed ik heb het gehad. als iedereen naar bed is ga ik nog even schaatsen kijken en ik zie dat Sven kramer nr1 wordt bij de 3000m \0/  Hij staat bovenaan in het algemeen klassement voor de wereldtitel!!


Mag ik dan nu naar bed????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten