maandag 1 februari 2010

aai-phone, aai-pot, aai-pet

Waren ze maar zo lief als ze heten. Ik kan er niets aan doen maar ik heb een hekel aan de aai's van Appel. Ware het niet omdat iedereen die er eentje heeft dat ding heilig verklaard en totaal niet meer kan inzien dat het ding eigenlijk gewoon een uit de kluiten gewassen telefoon is. Goed ik heb dus ook niet zo'n ding nodig, ik heb een gewone pc. Ik zet mijn muziek gewoon ofwel aan op de pc ofwel op de muziekinstallatie. Zoek m'n dingen gewoon op google. Kijk thuis-vrouw-moeder-manager zijn heeft ook zijn voordelen. Maar de Sint  schoof bij beide dochters een aai-pot in hun schoen en sindsdien zit ik ook in de appel-shit. En dus moesten we aai-tjoens op de pc hebben. En daar is het conflict. Ook al hebben we hier 4 verschillende pc's in huis. De mijne is ver uit favo, en toen dachten de dochters ...................... kip ik heb je. Maar nee, ik stak daar een stokje voor. Op deze pc geen aai-tjoens zelfs niet één. Ik heb een ongelooflijke hekel aan die appel applicaties. Ze zijn traag, bevatten rotzooi en zijn gewoonweg onmogelijk om mee te werken. Als ik nu mensen diep beledig dan verontschuldig ik mij maar ik wil gewoonweg niks met appel te maken hebben. En denk nu niet dat ik het niet voor gadgets heb want het tegenovergestelde is waar. Ik heb alleen mijn oog laten vallen op HTC en misschien ga ik zelfs wel voor de nieuwe JooJoo maar dan moeten ze er natuurlijk wel een touwtje bij leveren (ja, pa die is voor jou!!) en ik zal ook een nieuwe sjakos moeten ................. ook geen slecht vooruitzicht natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten