dinsdag 9 februari 2010

Het moest ervan komen!!

Dat is dan €88.25 zei de slotenmaker zonder blikken of blozen ................ Ik heb al zo vaak gewaarschuwd maar luisteren ho maar. Onze dochters zouden geen echte pubers zijn als ze niet bij voortduring ruzie zouden maken over kleding.
"Jij draagt mijn calvin: UIT dat ding."
" Alleen als jij eerst mijn vestje en hemdje terug geeft."

*Diepe Zucht* Tot voor kort liet ik mij telkens in die discussies slepen maar nu houdt ik me stil. Ik ben plots druk in de weer of ik verdwijn naar de badkamer. Ze zoeken het maar uit. Nu heeft Piene besloten dat er niemand meer op haar kamer mag komen en dus doet ze de deur op slot. Dat vind ik op zich niet zo erg al voelt het wel wat vreemd maar het voorkomt dat zuslief in je kasten rommelt. Ze was haar reservesleutel al kwijt ............... en je voelt 'm al komen nu was ze haar andere sleutel ook kwijt. Deur op slot, sleutel weg en nu?

De sleutelmaker dus en de rest van het verhaal ken je al .....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten