woensdag 17 februari 2010

I am in!!


Na de laatste bevalling (en dat is ruim 8 jaar) heb ik nooit meer op een weegschaal gestaan. Dat is niet overdreven! Ik ban dat ding gewoon. Nu heb ik natuurlijk het probleem dat ik al dik ben van mijzelf en ik zal hier niet in alle vreselijke medische details treden want die interesseren toch niemand. Maar ondanks al die ellende zou ik natuurlijk toch op mijn gewicht moeten letten. Ik zou moeten proberen op mijn gewicht te letten omdat ik de kans loop om totaal inmobiel te geraken wat natuurlijk ook niet echt wenselijk is. Maar in plaats daarvan steek ik m'n kop in het zand en doe gewoon of er niks aan de hand is. Natuurlijk krijg ik opmerkingen in familiale kring die mij natuurlijk laten weten dat 'ons moeke' (ik heb daar zo'n hekel aan als ze dat zeggen) stevig aan het groeien is. Maar...........misschien is de verlossing nabij. Na het lezen van een twittersessie en enkele blogs (AnnaVa en Annelyse) zal ik van af vandaag gaan vasten. Geen chocolat en zoetigheid meer voor mij. En misschien moet ik daar voor mijself nog een extra'tje aan toevoegen namelijk geen eten meer na 7 uur. Want ik mag nogal graag gaan snaaien als ik voor de tv hang.

Wortels Here I come!!!

2 opmerkingen: