woensdag 17 maart 2010

Beetje druk en hectisch!

Eigenlijk zijn er zo van die dagen dat het druk en hectisch is. Niet zozeer in het 'doen' maar meer in mijn denken. Het ligt 'm er vooral aan wanneer ik niet in staat blijk om een juiste beslissing te nemen. Wanneer ik ga vastlopen en in cirkeltjes ga draaien. Druk zijn maar dan met niks is het eigenlijk! Daarnaast passeren hier natuurlijk ook de gewone dingen de revue en dat alles maakt mijn denken tot een chaotische soep en dus weet ik het dan gewoon ff niet meer.

Een opsomming:
1. Olav zijn situatie wordt er niet beter op. De kinesiste heeft ook met het CBO gesproken en eigenlijk adviseert zij ons ook om naar een andere school uit te kijken. volgende week zullen we er enkele gaan bekijken waaronder: De Freinetschool in Mechelen en de Leefschool in Koningshooikt. Dit alles zal een heel praktische verandering geven voor iedereen binnen het gezin. Er werd zelfs al geopperd om een 3e auto aan te schaffen zodat Karlijn haar zus naar de trein kan brengen.

2. Er heerst een maag/darmvirus in het gezin er zijn dus veel krampen en buiktoestanden. Niemand heeft trek in eten en iedereen laat 'scheten' dat het een lieve lust is. Ik ben gelukkig nog steeds gevrijwaard. Maar Karlijn en Piene en Lennard zijn thuis.

3. Na het retour komen van weekend in Helchteren bleek dat Piene wederom haar sleutel was kwijt gespeeld.
"Oh bent u die meneer?! Ja hoor die herinner ik mij nog. Derde keer is scheepsrecht mevrouwtje" en na een betaling van wederom €40 was de kamer weer geopend en bleek dat Piene haar reservesleutel gelukkig goe had opgeborgen in haar kamer (die op slot zat ja) .............................

4. Karlijn heeft haar theorie-examen afgelegd en is gelukkig geslaagd. ja dat was natuurlijk wel weer eens iets positiefs en ze kan nu een voorlopig rijbewijs aanvragen.

Ik denk dat vooral nr 1 de grootste impact om mij heeft. het zien van een kind dat zich niet prettig voelt en dat iedere dag met meer moeite naar school toe gaat is echt heel erg vervelend. Och arme mijn venteke toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten