zondag 21 maart 2010

Kunt u dat??

Telefoon gaat over.
"met Ester"
"Dag mevrouw het is met *bliep* van uw bankkantoor *bliep* en hoe gaat het met u op deze prachtige zaterdagmorgen?"
"Prima meneer prima en met u?"
"Is meneer thuis" (whot the *bliep* is meneer??)
"Nee, die is op weg naar zijn werk" (*zucht* want ik weet wat komen gaat)
"Oei" (hoor ik daar lichte paniek?)
"Kan ik u helpen misschien?" (er ontstaat twijfel)
"Tsja het is te zien, ik heb een copij van zijn loonfiche nodig. Zou u hem kunnen vragen of hij mij dat kan zenden per e-mail? Kunt u die boodschap overbrengen? Da's niet zo moeilijk toch?" (stel hierbij een toonhoogte voor die een normaal mens alleen aanslaat tegen kleuters of zelfs peuters)

Ik raak in paniek. Een boodschap, email wat was het ook al weer?? Hellllluuuuuppppp

Later als de hubby de mail wil verzenden moet ik 'm helpen de gescande loonfiche te vinden. Hij verstuurd de mail namens mij ...................

Waarom denken sommige mannen dat ik stupide ben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten