vrijdag 23 april 2010

StrafStudie

"Mag ze meerijden tot aan de bocht?"
Vraagt ze als ik haar om 16.00 uur kom ophalen van school op woensdagmiddag.
Twee meisjes stappen in. Beetje brutaal maar ze praten honderd uit.
"Strafstudie was keitof! Het hoofdgebouw stond in brand, K gooide met bollen naar m'n hoofd en het varken heeft gebigd ..................... Zo zielig, ma, het eerste was dood, daarna floepte de volgende eruit. Die kunnen gelijk stappen en hebben heel geen navelstreng."
Ik zie het meisje achterin wat bedenkelijk kijken. K vond het helemaal niks, veel te bloederig en dat vies wit slijm om dat 'verken' z'n bek.
"Ze was zo gestressed dat ze d'r biggen begon te bijten, en ze moesten er een plank tussen zetten".
"Strafstudie is kudt maar zo is het keitof"
Nog ff en ze gaat vragen of ze iedere woensdagnamiddag mag blijven!

We zijn bij de bocht, ze stapt uit. Ik krijg nog een 'peace bro' van K en met lippiercing, gestyled haar en een witte broek zie ik ze wegstappen. Vraag me af of 'Dierverzorging' echt wat voor haar is...........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten