dinsdag 25 mei 2010

1 week Boodschappen

Ik las dat sommigen nauwelijks boodschappen doen. Gewoonweg omdat ze niet veel thuis zijn en dus ook niet thuis eten. Onze kinderen komen na school direct thuis en ook door de onregelmatige diensten van de hubs is hij veel vaker overdag thuis. Tel daar nog bij op dat ik een TBM ben en je kunt al op je vingers natellen dat wij thuis veel consumeren. Ik zou echt niet met de Eloleo-tassen op pad kunnen. Bij mij komen daar van die draagkratten aan te pas om dan nog maar te zwijgen over de voorraadkasten en de flessenrekken. Ik kan niet met één koelkast toe en dus hebben we een kleintje in onze garage erbij voor al onze dranken en dessertjes.  Onze hoeveelheid brood is groots en met onze diepvriezer voorkomen we dat we dagelijks naar de bakker moeten. 

Onze boodschappen zijn dus massief. Maar hoe massief??

Ik heb geen flauw benul en ik zal het vanaf vandaag hier eens een week bij gaan houden:

Dinsdag 25 mei
Hamreepjes
Bussel prei
doos Wortelen
spaghetti 2 pakken
geraspte kaas
zalmsalade
snoepjes (die 'moeten' we nemen, de oma van Qwinten heeft die ook, die zijn superlekker)
cava
rietjes (dat zijn er keiveel wel 225 stuks)
multivitaminesap


Ok dat viel nog mee vandaag. Maar ik schat dat ik hiermee toch al zo'n 3 tassen gevuld had. Nu was de bodem van het krat bedekt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten