woensdag 26 mei 2010

Boodschappen Today

Een nieuwe dag met nieuwe noden:

melk (in grote getale nodig en dus 9 liter gekocht)
grany's de harde zonder iets (voor op school)
balisto en chocolade omdat het lekker is
nog 4 extra Alpro burgers (we hebben er nog 2 liggen)
1 paprika
sojascheuten
spullen om de taart van Olav voor op school te decoreren
eieren
2 grote stukken belegen kaas (2 kilo ongeveer, we heten niet voor niks kaaskoppen)
smeerkaas
appels (gemengd en van die kleintjes)
aardappelen
eieren
oja en van die vieze aikito of hoe het mag heten (zakskes met iets gedroogds waar je heet water op moet gieten en dan schijnt het eetbaar te worden, iets wat ik me ten stelligste afvraag want het ruikt en ziet er niet uit. Chemische toiletjes noem ik dat)
5 bruine broden

Ik heb nu voor twee dagen eten in huis. Da's al heel wat voor mijn doen. Ik kan ongelofelijk slecht vooruit plannen en al helemaal niet als het eten aangaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten