zondag 9 mei 2010

Mijn Moederdag!

"Mama als ik dit rolletje nu eens vast houd kun jij er dan een strik omheen maken met dit touwtje? Niet kijken hoor want het is voor moederdag! En waar kan ik het dan verstoppen?? Ik moet een plaatsje hebben waar jij nooit kijkt."
Ik wijs naar één van de lades in de tv kast: " Die! Daar kijk ik NOOIT in".
Hij verstopt het rolletje papier en wijst met een vingertje: "Beloven dat ge niet zult kijken hè!"
"Ik beloof het"

Op moederdag wordt er aan m'n deur geklopt. Ik krijg een ontbijtje op bed: Kopje thee, twee beschuitjes met kaas (ja sorry maar de aardbeien waren al op) een oude praline en een bakje met spekjes (daar ben jij toch zo gek op?)

En ik krijg het rolletje papier dat ik mag open maken en mag lezen:

Een oorkonde, voor de liefste Moeke ( en als ik nou iets erg vind dat is het wel als ze me moeke noemen).

Eén van de beste moederdagen ooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten