vrijdag 28 mei 2010

Wie komt er eten??

Boodschappen voor dit weekend vallen eigenlijk nog mee.

Aardappelschijfjes (750gr omdat ik vandaag geen tijd heb om ze te koken alvorens te bakken maak ik het mezelf maar eens gemakkelijk)
drie soorten sla
2 kg bio wortelen (alweer! iedereen eet die op het moment als tussendoortje en dus kan ik er zakken vol van kopen)
jullienne voor groentesoep
soepvlees en gehakt voor balletjes
3 pizza's voor morgen
sushi als dinner voor de hubs (jaja hij verwent zichzelf graag op z'n werk)
bloemsuiker, voedingskleurstoffen en zelfrijzend bakmeel voor de traktatie op school
rolmopsen
zure haring in zatziki (de hubs liet zich verleiden om een toastje te proeven bij die aardige mevrouw met een 'vissenschort' en dito 'hoofdkapje')
broodjes
vleeswaren (spikkelworst (salami) stond bovenaan het lijstje van Lennard)

Al met al valt het nog mee voor een vrijdag. Ik denk omdat ik het deze week een beetje gespreid heb gekocht dat het deze morgen niet de spuigaten uit liep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten